dilluns, 10 de març del 2014

Cartes de l'escola Drassanes

La classe de tercer de l'escola Drassanes ha enviat aquestes cartes a la classe de 3r de l'escola Traian.







Barcelona, 13 de febrer del 2014


Hola amic.

Em dic Omar tinc 9 anys i sóc de Marroc.

La meva afició preferida és jugar a futbol i jugar a la tablet. Les pel·lícules que m'agraden són Hotel transilvania, El Origen dels Guardians i la música que m'agrada és el pop. I els meus cantants preferits són big time rush i Abraham Mateo.

I el meu equip preferit és el Madrid i els jugadors Gareth Bale i Cristiano Ronaldo.

M'agrada dibuixar.

Adeu fins aviat.

Omar sadraoui cherkaoui

.....................................................................................................................................

Barcelona, 6 de març del 2014


Hola amics del projecte junts.
Em dic Simran. Tinc 9 anys i visc a Barcelona.
Els meus pares són de la India i el Marroc i tinc un germà molt pesat que té 4 anys. El meu pare té 42 anys i la meva mare té 38 anys.
Sóc una nena molt simpàtica i m'ha agradat la vostra cançó. També sóc amable, responsable, neta i m'agrada fer els deures. Sóc molt guapa.

Adeu que us agradi la meva carta.

Simran

.......................................................................................................................................
Barcelona, diumenge 16 de febrer del 2014

Hola,
Em dic Oto i tinc 9 anys.
Visc a Barcelona i vaig a 3r.
Vaig a kung-fu i aprenc japonès.Tinc un germà que es diu Pep que va a 1r i que tè 6 anys.
Tinc molts amics i m'agrada jugar a futbol, llegir mangas, les matemàtiques i jugar a l'ordinador.
A vegades vaig a un poble que es diu Vilobi a veure els meus avis.

Adeu i fins aviat.

Oto Ruiz de la Torre Quessada

................................................................................................................................

Barcelona ,13 de febrer del 2014

Estimat company del projecte junts,
Em dic Fahim i tinc 8 anys.
T'agradat la nostre cançó? A mi m'ha agradat la vostra cançó.
És una mica dificil la vostra cançó.
Us està costant la nostre cançó?
Tenim sort de tenir una companya de Romania.


ADEU!
Records als teus companys.

Fahim

...............................................................................................................................

Barcelona 7 de febrer de 2014


Hola,

Em dic Alae i tinc 8 anys.

La nostra escola es diu Drassanes i estic a la classe de 3r. Tenim tres patis: un pati és de petits que van els de p3 p4 i p5; un pati que van primer, segon, tercer, quart, cinquè i sisè; i un altre pati que els dimarts anem els de primer, segon i tercer i els divendres els de quart, cinquè i sisè.


Adeu escola de Romania


Alae
..............................................................................................................................


Barcelona, dilluns, 17 de febrer del 2014


Hola, què tal?

Em dic Azajul i tinc 8 anys.

He nascut a Barcelona i el meu pare té 44 anys.

Estudio a l'escola Drassanes i la meva tutora es diu Susana Lopez Royo i vaig a la classe de 3r de les àligues.

A les tardes vaig al casal Drassanes i tinc una profesora que es diu Xenia i només li agrada fer deures. També tinc moltes altres professores: una es diu Cristina i li agrada mirar pel·licules i fer barbacoes.

També tinc una germana que es molt pesada. Es diu Essaat.


Espero que contestis.

Fins aviat.

Azajul Hoque
................................................................................................................................

Barcelona ,13 de febrer del 2014


Hola nen del projecte junts,

A mi m'agrada el projecte Junts i a tu també t'agrada?

No només m'agrada si no que m'encanta!

Jo sóc de Barcelona i els meus pares són també de Barcelona.

Des de que era petit m'agradava pintar i fer tallers de pintura.

També m'agrada cantar. Jo tenia una guitarreta i cantava totes les cançons de la Rihanna.


Adeu! M'ha agradat molt parlar amb tu.


Juanjo
..................................................................................................................................


Barcelona, 6 de març del 2014


Hola company del projecte junts,

Em dic Nahim i tinc 9 anys.


A la classe vam escoltar la vostra cançó. I vosaltres?

La vostra cançó em recorda els meus avis. La vostra cançó ens costa molt. I a vosaltres la nostra?

De noment sabem una estrofa,però, gràcies a una companya de la classe que es de Romania, podrem aprendre la cançó millor.


Adeu company,


Nahim
...............................................................................................................................


Barcelona, dilluns 17 de febrer del 2014


Hola,

Jo em dic Ohin i m'agrada fer deures i examens.

Jo els dilluns i els dimecres faig esport i tinc vuit anys.

Vaig a la classe de 3r de l'escola Drassanes i a l' escola m'ho passo molt bè.

Faig mates, càlcul, tutoria, medi...

A medi vaig fer un exàmen sobre el cos humà i vaig treure un bè.

Sóc de Bangladesh i ens ensenyen anglès.

Tu com et dius?


Ben aviat ens trobarem amic del projecte junts.


Ohin Islam
-..............................................................................................................................


Barcelona,dilluns17 de febrer de 2014


Hola company del projecte Junts.

Em dic Ikram. I tu? Com et dius?

Estem aprenent la vostra cançó i és una mica dificil. Ens costa pronunciar però sort que hi ha nena que es de Romania i ens ajuda a pronunciar la cançó bé.

La nena es diu Catalina i ens ajuda molt en la cançó. També ens ha portat un abecedari en romanés i l'ha penjat en la classe de música.

Us ha costat la nostra cançó?


Adeu,

Espero que t`hagi agradat la meva carta.


Ikram
...............................................................................................................................

Barcelona, 6 de març de 2014


Jo soc l'Ali. I tu? com et dius?

Jo vaig nèixer al Pakistà i tinc 2 germanes.

A mi m'agrada jugar amb els meus amics. I a tu a què t'agrada jugar?

Adeu amic o amiga

Ali
...........................................................................................................................

Barcelona, 6 de març de 2014


Hola,

Em dic Akram i tinc 8 anys.

El meu aniversari es el 13 d'abril i sóc de la clase de les àligues.

He nascut a Barcelona al 2005.

Ens hem cambiat d'edifici a l'escola i ara estem al costat.


Adeu escola de Romania.


Akram
..........................................................................................................................


Barcelona, 17 de febrer del 2014


Jo sóc el MOHAMMAD i tinc 10 anys.


Vaig nèixer a Siria.

Ara visc a Barcelona i tinc una germana que es diu Samira.

M'agrada jugar futbol.


Adeu,
Mohammad
..........................................................................................................................


Barcelona, 6 de març 2014


Hola company o companya,

Jo sóc Ekta i tinc nou anys i el meu país és India.

Jo vaig a l'escola Drassanes.

T'agrada llegir? A mi m'agrada la vostra cançó de Romania. I a vosaltes us agrada la nostra cançó de bressol?

M'agrada pintar, dibuixar als nens i als nenes petits. Tinc una cosina que té tres anys. Es diu Saneha i m'agrada la Saneha perquè és una bona nena. Però una vegada estava estava molt enfedada perque volia anar a la meva casa i no podia.


Fins aviat amic del projecte Junts.


Ekta
........................................................................................................................

Barcelona,6 de març del 2014


Hola amic o amiga,


Jo sóc la Noha i tinc 9 anys.

Vaig nèixer a Bangladesh.

Visc a Barcelona. I tu on vius?


Fins aviat.

Noha
....................................................................................................................


Barcelona, 18 de febrer del 2014


Hola escola de Romania,

Jo em presento. Sóc la Catalina i tinc 9 anys i sóc de Romania.

El meu animal preferit és el gos. I de menjar m'agraden les patates fregides amb carn. M'agrada treballar amb vosaltres perquè sou d'una escola del meu país.

A Romania està la meva familia. Tinc molta familia. I aqui tinc moltes amiges. Una es diu Simran, una altra Sabrina, una altra Ikram, una altra Jaspreet i tinc un amic que es diu Juanjo.

També tinc una germana molt bonica.

Adeu escola de Rumania¡¡¡¡¡

Catalina Gabriela Isabela Brinzoi
.............................................................................................................................

Barcelona, 17 de febrer del 2014

Hola escola de Romania,


Sóc la Jaspreet i tinc tres germanes: una que és petita i es diu Arshpreet; la mitjana es diu Simranjit i la més gran es diu Gurpreet. La Arshpreet té 1 any, la Simranjit té 10 anys i la Gurpreet té 14 anys.

A mi m'agrada ballar i cantar cançons i m'agrada la vostra cançó de bressol. I també la festa i m'agrada mirar balls i cançons.

M'agrada jugar a parxís i la oca i de menjar m'agrada la coca i el gelat.

També m'agrada traballar i m'agrada el suc de mandarina.

M'ha agradat la cançó de bressol.

Gràcies.


Jaspreet kaur grang